Re: Jaka nagrywarka DVD? + LiteOn 1693S problemy

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 00:47:20 MET DST

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> napisał w
wiadomości news:48f12ae6$1@news.home.net.pl...

> Sprawuje się bardzo dobrze, ale są już nowsze wersje 116/216 - pierwsza na
> ata, druga na sata; chyba lepiej wybrać któryś z nich.

Patrzylem jeszcze na LG:
http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?pid=C2500761 , temat do
przemyslen, w czym Pionier jest lepsiejszy od LG? ;) (wiem, wiem... kiedys
LG nalezalo do najwiekszych badziewow jakie swiat widzial w CD-ROM'ach,
CD-RW oraz pierwsze DVD-RW)

Zalezy mi na tym, aby piepszony support nie skonczyl mi sie po 2 latkach,
tak jak mojego Liteona... firma ma w dupie "starsze" modele.

--
doom3