trochę zwolnił SAMSUNG HD753LJ

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 19:22:49 MET DST

wydaje mi się że ostatnio zwolnił mi dysk SAMSUNG HD753LJ
plik 1GB z niego na niego kopiowal się 36 sekund - nie wiem czy to
prawidłowo
jakim programem sprawdzić ilość pobieranych/zapisywanych danych przez dany
program?

zmieniałem zasilacz bo poprzedni powodował niestabilność
czy jest możliwe by zadziałała jakaś automatyka która włączyła niższy
transfer?
zakładając to czy jakiś program od producenta odwróci działanie?

w menedżerze urządzeń, w kontrolerze nie ma podglądu na aktualny rodzaj
transmisji
kontroler pokazywany jest jak zwykły kontroler ATA

zastanawiam się też czy istnieje jakiś lepszy sterownik kontrolera
niż ten od producenta płyty

płyta główna: MSI P31 Neo (MS-7392)
pamięć 2x1GB pracujące w dualu
procesor: q6600