Re: Monitor z Tunerem TV

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 11:26:21 MET DST

On Fri, 10 Oct 2008 14:31:26 +0200, "WebSmok" <websmok@wp.pl> wrote:

>Witam.
> Czy ktoś się spotkał z takim rozwiązaniem, gdzie monitor z wbudowanym
>tunerem TV miał by możliwość nagrywania? Mogłoby to być zapisywanie
>(...) wprost do komputera.

Ja tak mam... ;-) Mam monitor z tunerem, coby oglądać telewizję bez
huku wentylatorów komputera. Ale gdy chcę nagrać film, wtedy włączam
komputer i nagrywam dzięki osobnej karcie RTV. Poczas nagrywania
skaluję aplikację do malutkiego ekranika, coby za dużo nie nadwyrężać
karty grafiki i procesora podczas nagrywania.

>Może to co piszę to
>jakieś demagogie ale zawsze warto zapytać...

Nie wygląda na demagogię, bo demagogia to wpływanie na publikę
poprzez łatwy efekt, używając zagramanicznego słowa to wygląda raczej
na zachcianki sybaryty. Z demagogią ma to raczej nikły związek.