Jak zainstalować Gigabyte Express Recovery 2

Autor: denrike <novak6_at_gmail.com>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 09:47:06 MET DST

Chciałbym zrobić kopię zapasową partycji systemowej za pomocą Express
Recovery2. Dysk SATA podłączyłem do kanału 0, zostawiłem na końcu
dysku potrzebną ilość miejsca, wypaliłem płytę z ER2 i po włączeniu
komputera za jej pomocą pojawia mi się okno startowe tej aplikacji,
jednak nie mogą wcisnąć przycisku, aby utworzyć backup (klawiatura ani
myszka nie działają - są podłączone do USB).

MOBO: GA-P35-S3L

DYSK: Seagate ST3500320AS

Proszę o pomoc i z góry dziękuję.