Re: Zadymilo

Autor: doom3 <doom3_at_orange.pl>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 05:40:30 MET DST

Użytkownik "PK" <pinus-ciach_to@epf.pl> napisał w wiadomości
news:gcob4k$ftd$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> MB Asusa z grafika zintegrowana, pamiec Geil i c2d 8500.
> Nic nie krecone, to komputer dla spokojnego starszego czlowieka.
> Wszystko poustawiane na Auto.
> Wszystko wyjete przed chwila z pudelka zlozone, uruchomiony instalator XP.
> Temp w BIOS procesora 34C wszystko dzalalo. Wszysto rozpoznane prawidlowo.
> łyknelo sterowniki do Raid1 tak jak bylo zamierzone.
> Przy formatowaniu dysku poszedl delikatny swad ze sprzetu i zdechlo
> wszystko.
> Dioda na MB sie swieci a wiatraczki i caly sprzet nie ruszaja.
> Wiatraki nie kreca sie ani na CPU ani w zasilaczu.
> [...]

Tak mi sie przypomnialo... rozumiem, ze na dworzu dosyc zimno bylo, a Ty jak
przyszeldes do lokalu w jakim panowaly tropiki to od razu wsio poskaladales
i dopaliles ? :) Sam mialem w tamtym roku fajny przypadek, skladalem
gosciawi kompa i wyszedlem po zasilacz, po czym tagralem go jakies 300metrow
w reku (zima, bylo jakies -10 stopni), wszedlem do niego, podlaczylem i...
fireeeeeeeeeeeeeeeee ;) poszedl dym.

Co cikawe, pewnie zadzialalo jakies zabezpieczenie przd zjaraniem bo po ok.
20 godzinach wszystko juz dzialalo, pewnie jakichs kondensatorek puscil
napiecie i zaczelo banglac.

--
doom3