Re: Seagate Barracuda

Autor: mkonst <mkonst_at_et.put.poznan.pl>
Data: Fri 10 Oct 2008 - 23:28:12 MET DST

simson wrote:
> Witam, prosze o opinie dotyczące twardego dysku model:
> Seagate 500 GB Barracuda 7200.11 (32MB, Serial ATA II)
>
> Ponieważ znalazłem wiele sprzecznych ze sobą opini, chodzi mi przede
> wszystkim o niezawodnosć oraz jaki w końcu jest cichy czy głośny?

Mam takiego od miesiąca. O niezawodności trudno mówić po tak krótkim
okresie. Natomiast jest cichutki (przynajmniej mój egzemplarz).Pierwszy
tydzień działał leżąc obok komputera i praktycznie nie było go słychać. Też
czytałem bardzo sprzeczne opinie na jego temat i podejrzewam że to loteria
na jaki egzemplarz się trafi.

--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl