Problem z USB (chyba sprzętowy)

Autor: Arkadiusz Dymek <adresu_at_nie.bedzie>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 21:26:58 MET DST

Witam,

Wybaczcie brak szczegółowych danych, ale zostałem poproszony o poradę,
więc informacje z drugiej ręki. Jest sobie komputer, z którym coś się
podziało - Windows (nie przestawajcie jeszcze czytać, będzie dalej o
sprzęcie) ładuje się do pewnego momentu po czym pstryk i zaczynamy od
BIOS-u... OK. Są płyty ratunkowe, zawsze można przeinstalować system,
tylko wszystko sprawia wrażenie, jakby klawiatura działała tylko w
BIOS-ie. Można ustawić bootowanie z CD, ale już na etapie "naciśnij
klawisz, aby uruchomić system z płyty" nie reaguje. Płyta awaryjna z
linuksem - to samo. Pojawia się pierwszy prompt i zero reakcji. Na
początku myślałem, że może komputer odcina zasilanie USB po paru
chwilach, ale lampka na USB świeci cały czas. Jakieś koncepcje
diagnostyczne?

Pozdrawiam,
Arkadesh