Re: [OT] Re: upadki laptopow - wytrzymalosc

Autor: Gabriel <zastawka_at_poczta.fm>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 19:02:04 MET DST

news:2008082411225300@grush.one.pl...

> Nie ma. Za to Ty masz wadliwy czytnik grup dyskusyjnych,
> który niewinny żart zmienia w załącznik.

Czytnik mam ok. To ze ma jakiegos buga, ktory ktos dla zartow chce
wykorzystac - to juz nie moja sprawa.
Ja po prostu wolalem dmuchac na zimne i kogos ostrzec.

A ze to byl zart - nie wiedzialem. W dolaczaniu czegos takiego nie widze
najmniejszego sensu. Ale moze to niektorych bawi?

EOT z mojej strony w kazdym razie.

--
Pozdrawiam
Gabriel Zastawnik