Zasilacz do 4870 lub GTX260 - 430/500/550W?

Autor: Radek <garrettt_at_interia.pl>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 13:35:09 MET DST

Witam!
Wkrotce szykuje sie u mnie wymiana bebechow na nowe i akurat trafila mi sie
okazja
wymiany starego (4 miesiecznego:) zasilacza Antec NeoPower 430 na cos
innego.

Docelowy komp bedzie sie skladal z :
- plyta na P45
- C2D E8500
- 2x2GB DDR3/1600
- 2xHDD Barracuda/500
- 1xDVD
- Grafika - R4870 lub GTX260

Czy zasilacz, ktory mam w tej chwili pociagnie nowa konfiguracje, czy
lepiej/bezpieczniej wymienic go na 500 lub 550W?
Jesli tak, po glowie chodza mi dwa (tak naprawde 3) :
- SeaSonic 500-M12 II
- Antec NeoPower 500 lub 550.

Czy osoby posiadajace ktorys z powyzszych moglyby sie wypowiedziec na temat
kultury pracy tych urzadzen - a w szczegolnosci wydawanych przez nie
dzwiekow?
Antec, ktorego mam w tej cchwili wypada pod tym wzgledem naprawde swietnie.
Jednak, biorac na logike - Seasonic ze 120mm wiatrakiem powinien byc -
teoretycznie - jeszcze cichszy...

Na stronach ATI na liscie polecanych zasilaczy dla kart 4870 mozna znalezc
zasilacze 430W.
Z kolei nvidia na swoich stronach podaje, ze dla kart GTX260 minimalne
wymagania to zasilacz 500W...