Sieć bezprzewodowa (wireless)

Autor: Peter May <peter.may_at_poczta.fm>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 11:35:28 MET DST

Witam.

Mam notebooka Fujitsu-Siemens Amilo L1310G. Ma on wbudowaną obsługę
sieci bezprzewodowej wireless. Sęk w tym, że w menedżerze urządzeń
wszystko jest ładnie zainstalowane, ale za nic nie mogę włączyć obsługi
tej sieci. Po prostu klikam na przycisk na komputerze włączający obsługę
sieci i nic się nie dzieje. Wcześniej po naciśnięciu obsługa wireless
była aktywna i potwierdzona zapaloną, niebieską diodą.

Co może być przyczyną tego, że nie mogę włączyć sieci przyciskiem?
Domniemam również, że coś może być z elektroniką, ale nie jestem pewien.
A może to wina Windows-a XP Home?

--
Peter