Re: ATHLON 64 X2 5600+

Autor: Grzegorz Kapusta <skrzynka44SPAM_at_poczta.fm>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 11:04:43 MET DST

Użytkownik "MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> napisał:

> http://products.amd.com/en-us/DesktopCPUResult.aspx?f1=AMD+Athlon%E2%84%A2+X2+Dual-Core&f2=6000%2b&f3=&f4=&f5=AM2&f6=&f7=&f8=&f9=2000&f10=False&

Tak, jest tam jeszcze taktowany 3100 MHz, o oznaczeniu ADV...., ale go
pominąłem ze względu na praktycznie zupełną niedostępność w Polsce.

> Pewnie jakbyś wpisał to w googla to wnoósł bys coś więcej do tego wątku...
> http://www.cpu-world.com/CPUs/K8/AMD-Athlon%2064%20X2%206000+%20-%20ADA6000IAA6CZ%20(ADA6000CZBOX).html

Nie bój się, wpisałem i doskonale wiem, że są w sieci informacje na temat
tego
procesora, ale nie na stronie producenta. Dlatego pytam z podejrzliwością
co to za twór, do którego AMD nie przyznaje się na swojej stronie.

GK