Re: KVM, USB i mysz

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 26 Aug 2008 - 21:52:00 MET DST

Dnia 26.8.2008, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> Problem w tym, że jest to rozwiązanie mało wygodne - idzie mi
> właśnie o to żeby uniknąć konieczności rozłączania kabli :)

[???]
2 kable to minimum żeby podłączyć komputer do niezbędnych urządzeń we/wy a
Ty piszesz, że to mało wygodne?
Poza tym kto Ci każe odłączać? Ja odłączałem jedną z 4 końcówek by
podpinać serwisówki - pozostałe 3 były wpięte na stałe. O tym odłączaniu
napisałem tylko dlatego, żeby podkreślić, że nie było żadnych problemów ze
współdziałaniem zestawu mysz, klawiatura,przejściówka 2*PS/2>USB, KVM z
żadnym z podłączanych komputerów, a były ich duuuużo. Dlatego, też w żaden
sposób nie winiłbym za opisane przez Ciebie problemy płytę P5E a ten Twój
KVM albo przejściówkę.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/