Re: [desperacja] - Szukam kogoś z dojściem do serwisu DELLa

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Tue 26 Aug 2008 - 15:47:26 MET DST

Dnia 2008-08-25 19:16, *Tommy* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> Potrzebujesz nie tylko tasme, ale cala kieszonke z przejsciowka. Mozna
> ja kupic na ebay`u.
> Moja kosztowala ok 25$ + przesylka. Pamietaj ze ma sie to nazywac 2nd
> (secondary) hdd caddy.

Nie, z tego co widziałem to nie potrzebuję - być może poprzednie modele
potrzebowały czegoś takiego, ale w 1710 jest taka "blacha" z otworami na
śrubki, którymi przykręca się dysk (pierwszy jest już do niej
przykręcony) i jedyne co pozostaje to podpiąć taśmę do złącza
sygnałowego i zasilania w dysku i drugiego gniazda na płycie laptopa.

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l