Jaki LCD do grafiki rastrowej [crosspost]

Autor: eost <_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Aug 2008 - 14:16:45 MET DST

Szukam monitora dla siebie do zastosowan graficznych.

Grafika rastrowa, glownie na potrzeby aplikacji i www (zdjecia, elementy
interfejsu, ikony itp.)
Generalnie materialy przeznaczone do ogladania na ekranie. Specyfika
pracy jest taka, ze bardzo malo roboty jest w wektorach, a do druku
prawie wcale.

Mamy w firmie juz Eizo FlexScan S2000. Jest w porzadku, ale gdybym mial
projektowac serwisy na nim, to mialbym problemy z proporcjami - za duza
rozdzielczosc naturalna. Na swoim CRT zawsze przelaczam sie na 1024 w
takich przypadkach. Wolalbym zatem dla siebie cos o niewysokiej
rozdzielczosci (nie wiecej niz 1280x1024).

Dodam, ze nie zalezy mi na wielkosci matrycy (19" w zupelnosci wystarczy).

Zastanawiam sie nad *Eizo ColorEdge CG19*. Mam jednak watpliwosci, czy
to nie bedzie armata na muchy? (skoro do druku skladamy cos raz na rok)
Lubie Eizo, ale moze jest cos ciekawego np. od Lacie, czy innego Barco?

--
eost.