Re: Intel E7200 na płycie Abit AB9 pro - czy zadziała ?

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 21:54:17 MET DST

> To oczywiście wiem ale czytam też na forum abita ze mimo ze nie ma narazie
> tego proceka w obsługiwanych biosach to ludziska twierdzą ze mają beta bios
> 23 i chodzi na nim zarówno E7200 jak i E8400 więc pytam na rodzimym rynku
> czy są może jakieś nasze przykłady

Ja pisałem do suuportu abita o możliwość pracy płyty Abit AB9 Quad GT z
procesorami 45nm i przysłali mi obszerna tabelę z ktorej było jasno opisane,
które procesory 45 nm są dozwolone z płytą AB9. Na ogół 4-rdzeniowe serii 9xxx
nie mogą pracować.
Nijak się to ma do wiadomości z linku
http://www.abit.com.tw/cpu-support-list/mb/intel_p965_ab9_series.htm
która to strona nie uwzględnia nowych procesorów. Nie jest potrzebny żaden beta
bios tylko najnowszy.
Niestety nie mogę teraz sprawdzić bo plik sie zawieruszył.W dodatku był
przesłany w nowym formacie excela 2007
Poproś o support płyty co do procesorów 45 nm i za 24h będzie odpowiedź,