[desperacja] - Szukam kogoś z dojściem do serwisu DELLa

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 17:15:20 MET DST

Czołem!

Wspomóżcie w potrzebie, bo oficjalnymi kanałami mi się nie udaje - to
znaczy udaje połowicznie, ale o tym dalej.

Mam notebooka DELL Vostro 1710 i chcę dołożyć do niego drugi dysk.
Potrzebuje w tym celu kupić wewnętrzną taśmę SATA.
Oficjalnie DELL może mi ją sprzedać, ale z dyskiem, a ceny zapewne znacie :(

Jeśli ktoś z Was ma jakieś wtyki w DELLu to proszę o pomoc - nagroda nie
minie :)

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak