Oczyszczenie klawisza w klawiaturze ultra flat

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 16:12:20 MET DST

Witam,

Czy znacie jakieś sposoby aby wyczyścić klawiaturę a dokładniej przycisk
lewy ALT. Kilka dni temu rozlałem na nią piwo i teraz jeden klawisz
ciężko chodzi. Nie wiem jak zdjąć plastik z klawisza, a nie chcę go
wyrwać. Do tej pory czyściłem klawiatury "wysokie" i tam nie było
problemów ze zdjęciem klawisza (był przymocowany przez białą okrągłą z
krzyżykiem łączówkę).
Czy ktoś wie jak można wyczyścić mechanizm klawisza ulta-flat?
Klawiatura BTC 6300C nota bene bardzo fajna.

--
pozdrawiam
Piotr