Re: Nośnik danych prywatnych

Autor: Przemek M <hackman_at_gsi.pl>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 15:11:45 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:g8pmd2$9vn$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> dziś o mały włos nie straciłbym wszystkich maili i ustawień przeglądarki
> wraz z linkami.
>
> Programy do backupu nie mogą sobie poradzić bo przeglądarka "trzyma", dwa
> ze te programy zawalają mi system.
>
> umyśliłem sobie ze skopiuje to wszystko przy wyłączonych programach na
> kartę pamięci i z niej będę czytał / zapisywał te dane...

Korzystam z Thunderbira Portable na karcie SD+maly czytnik - niby wszystko
ok, ale jakis czas temu system zakomunikowal mi ze dany dysk jest
niedostepny i czy chcem go sformatowac (to samo bylo na innych komputerach).
Niestety nie pozostalo nic innego jak format, a potem soft do odzyskiwania
danych - troszke poczty sie uratowalo. Jak widac pamiec przenosna tez ma
swoje gorsze dni