monitor LCD problem

Autor: michaça <toyota_at_pino.pl>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 09:01:03 MET DST

witam,
ostatnio zaczal mi sie pojawiac rozowy pas na monitorze LCD (samsung 740N)
szerokosci okolo 6cm w odleglosci powiedzmy 40% (szer. monitora) od lewej

- kabel odlaczalem i od kompa i od monitora i wyginalem go na rozne sposoby -
bez mian
- przeczyscilem wiatrak i przesmarowalem radiator na grafice (Geforce 4MX 64MB
AGP x4 - bez zmian)
- monitor mam chyba ponad 2lata a od okolo roku chodzi na nowej plycie (jakis
ECS na SIS'ie + Athlon 3200+ 64bit + 1GB pamieci - 2xDDR w tym jeden
"podkrecony" z 333MHz na 400MHz - poza tym procesor i wszystkie szyny chodza na
nominalnej - 400MHx tj 200x2 HT800?)
- pasek jest zarowno w trybie textowym (np BIOS, konsole linuxa) jak i w
windowsach (ale nie pojawia sie za kazdym razem czyli w kazdej "sesji" a jesli
juz to po okolo godzinie pracy a raz chyba po 15 minutach)

co to moze byc?
pozdrawiam,
Michal