Jaką płytę główną wybrać?

Autor: Łukasz Skowroński <psznuzio_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Aug 2008 - 22:55:31 MET DST

Witam!

Mam problem zamierzam na dniach wymienić kompa i nie wiem jaką płytę główną
mam kupić wacham się między MSI P45 NEO2-FR a ASUS PQ5 na forum czytałem że
Asus słabo konkuruje z MIS natomiast te płyty parametrami są zbliżone do
siebie. Do nich chciałbym dołożyć:

-Intel Core 2 Quad Q9400 2.66 GHz BOX
- Kingston HyperX DDR2 2x1024MB 1066MHz CL5 5-5-5-15) BOX
- Gigabyte GeForce GTX 260 896MB DDR3 PCI-E BOX

Nio właśnie MSI mam CrosFire nie zamierzam korzystać z tej opcji bo chce
kupić g-force i mam pytanie czy pojedyncza karta g-force nie będzie
kolidowała z płytą MSI któr jest bardziej przystosowana do ATI CrosFire?

Porszę o pomoc w wyborze płyty główne?

Poydrawiam serdecznie