Re: wypowiedzcie sie :o tym LAPTOP HP 6820S 17" T2390/2GB/250GB

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Sun 24 Aug 2008 - 22:25:59 MET DST

grubianin pisze:
> witam
>
> jezeli ktos ma, plis -> napiszcie

Ja nie mam, ale kupowałem ostatnio identyczny dla znajomej i mogę
powiedzieć, że mam go pod opieką ;)

Inna sprawa - sformułowanie "plis -> napiszcie" jest troszkę mało
sprecyzowane ;) Co dokładnie chcesz wiedzieć?

Z ogólników - laptop całkiem nieźle się prezentuje, wygodna klawiatura,
także z sekcją numeryczną, znajomej dodatkowo trafiła się matowa matryca
która IMO sprawuje się lepiej niż błyszcząca (z tym, że to akurat
kwestia gustu).

Nie pracowałem na nim dużo, ale mam wrażenie że chodzi to całkiem
sprawnie ;) Dołączona jest Vista Basic 32bit, całkiem sympatyczny
program zarządzajacy z jednego miejsca bezprzewodowością (bluetooth,
wi-fi i demo Office'a 2007 oraz Nortona. Z wad wpadło mi w oko niezbyt
szczęśliwe rozmieszczenie USB - wszystkie trzy gniazda są po lewej
stronie, stąd dla praworęcznej osoby kiepsko jest układać kabel od
myszki. Rozwiązanie - myszka bezprzewodowa Logitech V200 - tania,
bezprzewodowa, nie gubi zasięgu (2,4GHz), lekka (tylko jedna bateria),
bardzo mały odbiornik który w czasie transportu można zamocować w myszce.

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)