Sterowniki do BELKIN Wireless G PLUS (bez MIMO)

Autor: Rylen <rylenSPAM_at_man.pl>
Data: Sun 24 Aug 2008 - 21:32:02 MET DST

Dostalem karte bezprzewodowa do Laptopa , ale bez sterownikow
ktorych nie moge nigdzie znalezc. Karta to BELKIN Wireless G PLUS
na stronie internetowej znalazlem BELKIN Wireless G PLUS MIMO
i do niej sterowniki , ale nie chodza widocznie jest roznica bo
w Necie jest napisane na niej MIMO
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=203586#
i nie wiem co tu zrobic. czy kupic nowa karte?
Chcialem miec bezprzewodowy internet w laptopku ale widac bez kosztow
sie nie obedzie.
(znajomy mi ja podarowal bo tez nie mogl znalezc sterownikow)
Rylen