karty pci-e 2.0 a płyty główne pci-e 1.1

Autor: akanid <akanid_at_bez.spamu.prosze.wp.pl>
Data: Sun 24 Aug 2008 - 13:19:41 MET DST

Witam

Już jakiś czas temu Was męczyłem podobnym problemem ale wciąż mam
wątpliwości a wujek Google mówi dużo tylko jakoś tak pokrętnie.

Mianowicie chcę kupić kartę GF GTX 260 (PCI-E 2.0) (pomińmy sensowność -
chcę taką kartę :)) i chcę posadzić te kartę w złączu PCI-E 1.1.
Czy karta będzie działać? ZTCW to tak ale jakoś mam wątpliwości. Może
ktoś ma link do jakiegoś lub konkretnej informacji na ten temat lub
testu gdzie jest taka konfiguracja zestawu że płyta jest 1.1 a grafika
2.0. Największe wątpliwości budzi u mnie to że karta mówiąc prosto jest
2.0 a interfejs 1.1. gdyby to karta była 1.1 a płyta 2 to bym jakoś sie
tym nie martwił.

A więc Panowie i Panie podsumowując: Czy to na pewno będzie działać?
Bardzo bym prosił o odpowiedzi poparte jakimiś artykułami.

Pozdrawiam
akanid