Re: Nośnik danych prywatnych

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Aug 2008 - 07:41:56 MET DST

Kamikazee pisze:

> Po co kombinujesz jak koń pod górkę?
> Zainstaluj jakiś program, który wykonuje kopię zapasowe w czasie
> bezczynności systemu.

jakiś = duży-kosztowny, danych jest średnio 2GBpozqa tym co z uchwytem
na plikach, nie mogę go sobie "zdejmować" bo mi sie posypią konfiguracje
tylko podczas zamknięcia programu. chyba że byłby jakiś program co można
było by go ustawić ze przy zamknięciu programu robi kopie zapasową.

Tudzież jakaś wtyczka do Fx/TB.