Re: Troche OT - Ale co robic ?

Autor: qw85qw <qw85qw_at_wytnijto.gmail.com>
Data: Sat 23 Aug 2008 - 22:19:08 MET DST

qwerty pisze:

> Szukasz wszędzie winnych, ale sam nie potrafisz przyznać się do błędu.

Jakiego bledu ? Przeciez napisalem ze nie zaplacilem, ze mam problem !
Jest weekend ! Przelewy nie dochodza, firma nie czynna ! Do poniedzialku
potrzebny mi Internet ! W poniedzialek zaplace ! Dobrze ? W porzadku ? OK ?

> Przecież nikt nie ucina internetu przed datą do zapłaty. Niektórzy
> dostawcy czekają miesiąc od daty zapłaty.

Przeciez niektorzy dostawcy nie oferuja realnego 2 mb/s. Mozemy tak w kolko.

> Spóźniłeś się z opłaceniem,
> się rzucasz i na dodatek piszesz na nie na tą grupę.

Zadalem Prosze Pana pytanie. Liczylem na odpowiedz konkretna do pytania.
Czy Ty nie mozesz tego pojac ?