Re: Nośnik danych prywatnych

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Aug 2008 - 21:00:11 MET DST

Osadnik wrote:
> Programy do backupu nie mogą sobie poradzić bo przeglądarka "trzyma",
> dwa ze te programy zawalajÄ… mi system.

Nie zauwazylem by norton ghost mial jakiekolwiek problemy z robieniem
kopii w czasie, gdy w tle pracuja odwolujace sie do dyskow programy.

> Tylko pytanie - ile tak karta wytrzyma?

Jesli program nie odwoluje sie nieustannie do pliku przechowywanego na
takiej karcie (tak, jak to robi np windows, w zasadzie non stop
korzystajacy z dysku), to powinna wytrzymac sporo. Za to jesli padnie, to
na dobre, a wczesniej nie bedzie dawac zadnych objawow nadchodzacego
zejscia. Slowem - od regularnych backupow i tak sie nie uwolnisz, nie
probuj szukac alternatywy.

> Czy jak np kupie kartę 4GB a zajęte bedzie mniej niż 2GB to sukcesywnie
> bedzie ubywać miejsca

Nie spotkalem sie z takimi kartami.

k,