Re: upadki laptopow - wytrzymalosc

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Aug 2008 - 11:08:02 MET DST

chwdp pisze:
> powiedzcie mi czy wspolczesne laptopy sa wytrzymale na upadki ? czy ktos
> moze z doswiadczenia napisac na co sobie mozna pozwolic z dzisiejszym
> sprzetem ?

mój HP NX7400 parę razy spadł, ale z maksymalnej wysokości 1,5m i nic mu
nie jest, nawet obudowa cała. poza tym mogę dodać, że kiedyś też go
zalałem (włączonego) i po wysuszeniu nic mu nie było. teraz już
nieprodukowane, jest NX7300 nie wiem czym się dokładnie w środku różni,
choć obudowa podobna.

--
                 _____