Re: Intel 8400

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 22:39:28 MET DST

Kafar pisze:
> teraz...
>
> Przyszłościowo?? Intel pod koniec roku zmienia podstawke i kontroler pamięci
> do CPU- teraz nie da się przyszsłościowo na 5 miesięcy przed zmianami.
> Pozdrawiam

Moim zdaniem wszystko tak szybko się nie skończy. Zanim nie zrobią
nowych, tanich prockĂłw na Nehalemie (odpowiednikĂłw dzisiejszych Pentium
Dual Core i Celeronów Dual Core) będą musieli sprzedawać też coś w
segmencie mainstream. A jedyne co im wtedy zostaje to architektura
obecnego Core. Z tego wnioskuję że socket 775 troszeczkę jeszcze pożyje,
w każdym razie dłużej niż socket 478 po wejściu 775. No ale takie to
tylko gdybanie... ;)