Re: jaki dysk sieciowy

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 21:53:29 MET DST

Przemek Malak wrote:

> Też szukam czegoś takiego, a opinie w sieci na temat tego Linsysa są
> raczej podzielone niestety :(

powiem tak, najpierw nie mialem nic.

potem mialem wellanda na ethernecie - dzialalo, tylko malo fajnie. jeden
komp mogl dzialad read/write, reszta read only. no ale to bylo tanie
rozwiazanie, 150 plus cena dysku ide

potem kupilem nas200 - cena ok. 400, ale kazdy komp read/write. dostep
dla uzytkownikow, quota, zarzadzanie przez www, miejsce na dwa dyski
sata, mozna zrobic raida, mozna jedne duzy dysk, mozna dodatkowo podpiac
2 dyski na USB, jeszcze sa jakies opcje multimedialne, ale nie uzywam...

ogolnie jestem zadowolony... backupy sie same noca robia. podobnie
zrobilem w firmie, wszystko dziala, za ta cene uwazam, ze wybor swietny.
i ekstra prosty wobsludze... :)