Dell - gdzie kupić?

Autor: Boombastic <boombasticNOSPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 19:11:46 MET DST

Znowu zawracam głowę, ale teraz poszukuje jakiegoś sklepu z sensowną ceną.
Przejrzałem archiwum i znalazłem ofertę na laptopy w promocji PC World
Computer w bardzo ciekawej cenie. Podobny model skonfigurowany poprzez
strone producenta jest duzo droższy (2600 zł vs 3400 zł). Wada to brak
możliwości wyboru koloru i zmian specyfikacji (a na tym mi trochę zależało).
Znalazłem także inne oferty z naprawdę rozjechanymi cenami laptopów Della na
ceneo czy skąpcu (ten w Krakowie też). Chce kupic tylko jeden, a nie hurtem,
więc negocjacje ceny nie bardzo się udadzą.
Czy coś się zmieniło od ostatniego zapytania?