Re: Bootowanie z CF jednak działa.

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 12:13:24 MET DST

> Przepraszam - a co ma IDE do ilości sektorów na dysku?

Zupelnie nic... :)

Po prostu - ja pochwalam przezornosc inzynierow tworzacych
specyfikacje CF za jej funkcjonalnosc, a Ty nie widzisz nic zlego
w kastrowaniu jej przez innych inzynierow.

Te dwa tematy tez nie maja nic wspolnego.
Ot filozofowanie starego malkontenta...

> Czy karta nie działa? Działa. To znaczy, że jej format jest prawidłowy.

Tak juz zupelnie powaznie spytam: sa jakies wymierne korzysci
takiego, a nie innego, fabrycznego formatowania kart CF?

Pozdrawiam,
Vituniu.