Re: wyłączanie się peceta

Autor: vari <varicap_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 08:42:46 MET DST

> Witaj
> Napisz coś więcej o ty co siedzi w budzie, jaki zasilacz.

Tego dokładnienie wiem bo komputer nowy i zaplombowany.
Everest pokazuje prawidłowe napięcia (wręcz wzorcowe, ja na swoim prywatnym
pececie tak dobrych wskazań nie mam).
Podobno zasilacz ma moc 450VA (wg sklepu).
Ten pecet to składak i jest "autorskim" projektem tej firmy
handlowo-serwisowej.
Niby jest na gwarancji ale właściciel na tym pecenie intensywnie pracuje
(praca zarobkowa) i nie może sobie pozwolić na odstawienie komputera na ileś
tam dni do firmy, która go złożyła i sprzedała.
vari