Re: HDMI z d?????????????????????

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Thu 21 Aug 2008 - 12:00:02 MET DST

Dnia Thu, 21 Aug 2008 08:36:49 +0200, Tomasz Bątor napisał(a):

> Wogóle sterowniki i oprogramowanie Creative wołają o pomstę do nieba. Gdyby przyszłoby mi zmienić dźwiękówkę, wybrałbym
> cokolwiek innego.

> No tak. Tylko skoro z poziomu DS3D nie ma dostępu do sprzętu, to czy naprawdę to EAX 2 jest sprzętowe?
>
> t.

U Asusa to w ogóle nie jest sprzętowe - ale co ciekawe działa właściwie
porównywalnie ze sprzętowym u Creative'a, jeśli chodzi o wydajność, a jeśli
chodzi o jakość efektów, wg. recenzji jest czasem nawet lepiej.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Be Quiet BQT E5-350W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX