Re: Akumulator do laptopa (nowy)

Autor: Jan Werbinski <janwer_usenet_2008_01_at_janwer.com>
Data: Wed 20 Aug 2008 - 20:57:25 MET DST

Uzytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisal w wiadomosci
news:fsgf2m$gfk$1@inews.gazeta.pl...

> Obawiam sie, ze to mocno zalezy od laptopa. Slyszalem historie o
> akumulatorze wykonczonym w pól roku.

Tak mialem ze swoim Compaq Presario 1692. Kupiony w sklepie. Po pól roku
akumulator padl, poniewaz soft lub hardware sa tak glupie, ze go bez
potrzeby doladowywaly. W instrukcji jak byk bylo napisane, ze akumulator ma
byc podpiety caly czas. Ja czytam instrukcje przed uzyciem sprzetu.

Dla odmiany. Mój 3,5 roczny Thinkpad. Obydwa akumulatory nie wykazuja
zauwazalnego spadku pojemnosci. W dalszym ciagu trzymaja tyle samo czasu, co
kiedys. IBM ma inteligentniejsze zarzadzanie. Mozna wylaczyc ladowanie
jezeli poziom naladowania przekracza zadany procent.

--
Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/