Dnia Wed, 20 Aug 2008 09:27:51 +0200, Tomasz Bątor napisał(a):
> Michal AKA Miki wrote:
>>
>> Cosik mi sie kojarzy, ze przy powstawaniu Visty byly mocne przepychanki
>> pomiedzy Creativem i Microsoftem, poniewaz ten w ogole nie wykorzystywal
>> sprzetowych efektow dzwiekowych. Nie wiem w koncu na czym stanelo...
>
> Nie wiem jak wyglądały przepychanki, ale skończyło się na tym, że Creative zrobił ALchemy, które korzysta z OpenAL
> zamiast DirectSound do EAX. Działa nieźle.
>
> t.
Tyle że zrobił to najbardziej okrężną drogą jaką się dało. Rozwiązanie
Asusa dla kart Xonar (DS3D GX 2.0) można włączyć po prostu z panelu
sterowania kartą i co więcej gra nie musi być w żaden sposób modyfikowana.
PS: widziałem niedawno, że nawet Realtek coś takiego "wymyśla" ;)
-- |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64 Pro 4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB Pioneer DVR-115, Be Quiet BQT E5-350W, VideoMate E850F, Asus Xonar DXReceived on Wed Aug 20 17:55:07 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 20 Aug 2008 - 18:51:07 MET DST