Płyta główna ASUS P5B - ekstremalne wypozażenie

Autor: RR <comindexjbcj_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Aug 2008 - 16:20:08 MET DST

Dzień dobry
Mam problem z opisami płyty ASUS P5B (wersja podstawowa, bez żdnych
rozszerzeń). Czy mógłby ktoś mi pomóc w nastepujących wątpliwościach:

1. Jaki najszybszy procesor moożna zastosować, a przede wszystkim:
- czy P5B obsłuży procesory w technologii 45 nm?
- czy P5B obsłuży procesory Intel Core 2 Quad?
W Manualu do P5B sa wymienione tylko Intrel Core 2 Duo 65 nm, a w opisie na
stronie Asusa procki 45 nm, a w tym Quady:
http://pl.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=307&l4=0&model=1178&modelmenu=1

2. Jakie najszybsze pamięci mogę zastosować przy konfiguracji 4 x 2 GB
(razem 8 GB, to dla Visty 64 bit).

Muszę pilnie wykonac to zadanie dla szefa, a wiec bląd w zakupach będzie
kosztował mnie co najmniej premię.

Proszę o pomoc
Rafał