Re: zawieszanie systemu przy kopiowaniu hdd

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 20 Aug 2008 - 15:35:01 MET DST

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g8h3ll$8bu$1@pyro.tvk.wroc.pl...
> Witam, mam pewien problem z lapopem.
> komputer od pewnego czasu zawiesza się całkowicie przy kopiowaniu
> partycja-partycja; dysk-dysk USB; dysk-pendrive i nawet dysk-sieć.
> problem występuje czasem, system windows ładuje się i działa dość
> stabilnie (do czasu)
> problem występuje także na linuxie knoppixie.
> czy ktoś ma jakieś pomysły co to może być?

uszkodzony chipset albo płyta główna. Miałem prawie identycznie na starej
płycie od HP na i845 z allegro. System chodził stabilnie dopóki nie trzeba
było kopiować coś poza dysk twardy. Przy jakimkolwiek kopiowaniu czy lan czy
też usb komputer zamrażał się totalnie, czasami po 5 minutach czasami od
razu. Przy czym kopiowanie przez lan niezależnie czy była karta sieciowa
zintegrowana czy wkładana na pci zamrażało identycznie. Jedynie kopiowanie w
obrębie tego samego dysku IDE nie powodowało zamrożenia.