Jak wgrać oryginalny bios do Pioneer dvr-115D

Autor: <rge_at_sdge.sdg>
Data: Wed 20 Aug 2008 - 14:22:25 MET DST

Jakiś czas temu wgrałem bios A15J czyli mam Pioneera dvr-115L ale jest
problem z importem poprzednich sesji na płycie tzn importuje pliki
wybiórczo Chciałem więc wrócić do oryginalnego biosu lecz nie wiem jak to
zrobić. Ściągnąłem bios 1.18 dvr-115D jednak przy próbie flashowania
dostaje komunikat "available target is not found". Próbowałem też wgrywać
DVRFlashem 2.6 oryginalny bios ale nagrywarka pod koniec się zawiesza i
nie da sie jej otworzyć po restarcie widoczna jest jako dvr-115 bios 0000
jednak nie działa. Da się tylko wgrać bios A15J.