Gdzie kupię taka obudowę ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Aug 2008 - 10:27:12 MET DST

Witam!

Naszła mnie ochota na zbudowanie NAS/serwer multimediów.
Idealny był by do tego Atom lub jakiś jego następca na płycie
mATX lub mikro ATX (do tego karta z kontrolerem SATA) +
4-5 HDD. Wszystko było by OK ma to być bardzo budżetowe rozwiązanie ale
nie mogę namierzyć obudowy która by mi do tego pasowała.

Z jednej strony są obudowy MediaCenter (dość duże, "wybajerowane") z
drugiej strony jakieś typu small cube (ale tu nie ma miejsca na więcej
niż 2 HDD).

Nie spotkaliście się może z obudową takiego typu (nie musi być
identyczna) jak ta w linku:
http://img.ktr.pl/n/nasgs4d/sb.jpg
jest to NAS z komputronika - ale cena ponad 1500zł to 3x więcej niż mam
zamiar wydać na cały sprzęt (200zł MoBo+CPU, 80zł RAM, PSU mam, zostaje
z 200zł na obudowę).