Re: co sie dzieje z cenami procesorow ?

Autor: <strzalkowski_at_gmail.com>
Data: Wed 20 Aug 2008 - 09:16:52 MET DST

On Aug 20, 8:50 am, "Michal (newsy)" <michal.wisniew...@amorki.pl>
wrote:

> No to teraz moze sie z nimi sadzic...
>
> Albo zaglosowac butami i zaczac kupowac u konkurencji...

Wiem, ze to pewnie zle i nic nie zmieni, ale sadzic sie nie zamierzam
(zreszta nie ma chyba podstaw, zaloze sie ze w regulaminie maja punkt
o "mozliwej niedostepnosci towaru" czy cos takiego). Moge ich co
najwyzej ochrzanic przez e-mail (co uczynilem) i wystawic negatywa na
jakims ceneo...

Nigdy wczesniej nic w siriusie nie kupowalem, ale wiem, ze juz nigdy
tam nie zajrze. Niech ida do diabla.

A z tymi kartami to widac jakies kartelowe zagrywki - w jednym
tygodniu sa po 250 wszedzie, w nastepnym nie znajdzie sie ich ponizej
300 - choc aukcje wystawiaja ci sami sprzedawcy, sklepy maja tych
samych dostawcow itd... Ot, cud.

Kuba