Re: Gwarancja Epsona ...

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 19 Aug 2008 - 14:05:23 MET DST

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:g8e9ra$b6v$1@inews.gazeta.pl...
> Jak często zmieniasz/kupujesz te drukarki? :-)

Powodem pozbycia się pierwszej plujki było uszkodzenie (przestała całkowicie
drukować). Padła po jakiś 6 latach. Następny był Canon i250, którego sprzedałem
po roku, gdyż w konkursie wygrałem HP Photosmart 7200. Po 4 latach sprzedałem,
gdyż denerwowała mnie od nowości (brała krzywo papier itp.). Teraz od stycznia
mam Canon IP1800@IP2500, która wydrukowała do tej pory 1944 strony. Od razu
odpowiem na przyszłe pytanie. Nie, nie opłaca mi się kupić kolorowej laserówki.