Re: Gwarancja Epsona ...

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 19 Aug 2008 - 09:01:23 MET DST

Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości
news:g8clnd$e1v$2@mx1.internetia.pl...
> A jak jest napisane że tracisz, to należy reklamować z tytułu niezgodności z
> umową i niech udowodnią że przyczyną uszkodzenia (innego niż zapchanie dysz)
> był atrament.
Jakoś nie spotkałem się z popsuciem drukarki. Kupuję zawsze nową drukarkę,
kupuję atrament i nabijam cartridge. Po kilkunastu naładowań cartridge już nie
za dobrze pluje, więc kupuję kolejny cartridge. Średnio drukarka pluje u mnie
ponad 4 lata. Tylko jedna padła całkowicie (na 4) (epson stylus color 3).