Re: Acer ex 5220 i instalacja pamięci

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 22:10:52 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:qs38ns0dzeew.859wk2f68d8b$.dlg@40tude.net...

> Przecież w tym modelu nie ma żadnego problemu z dostaniem się do slotu
> pamięci. Odkręć wszystkie śruby.....

w końcu się dostałem ale odjęcie pokrywy wymagało użycia dość sporej
kontrolowanej siły. Te zatrzaski niestety tak łatwo nie puszczają. Ta wersja
obudowy nie ma innych klapek pod spodem za wyjątkiem jednej dużej pokrywy
niestety. Najmocniej trzyma zaczep obok blokady akumulatora. Swoją drogą
wystarczyło dać tylko śruby, bez sensu jeszcze tak mocne zaczepy.