Re: Dell Inspirion a bluetoth

Autor: tommy <madoleo_at_o2.pl>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 20:50:50 MET DST

> nie nie jestem, a po zatym nie wiedzialem ze mozna sobie konfigurowac tego
> della po swoim kątem, widocznie sklep skonfigurowal go bez BT

Kupilem ten sam laptop z Electro, bluetootha nie ma w zestawie, ale bez
problemu kupisz model 355, badz 360 na allegro.
Montujesz go pod listwa zasilajaca (po prawej stronie), nie zajmie to wiecej
jak 5 min.
Odchodzac odrobine od tematu, to dobra wiadomosc jest taka, ze nawet anteny
do modemu hsdpa sa w srodku (jak i slot na karte sim).