Re: Subnotebook MSI Wind czy Asus Eee 900

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01_at_janwer.com>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 00:39:44 MET DST

Użytkownik "Ajoka" <ajoka.adam@wp.pl.TNIJ> napisał w wiadomości
news:g8a96t$adp$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Tu chyba CI się wkradła literówka?!?!?

Bo myślałem też o Acerze One, ale nigdzie go niema.

> Podłączam się do pytania!!
>
> Jak to jest z procesorami Atom w Asusie, w którym modelu one się
> pojawiły???
>

> I czy prawdą jest to co napisał dościu w tym komentarzu:
> http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=ASUS+EEE-900+BF007
> że wersje 16GB ma jakąś wolniejszą pamięć niż wersje 20g/12g????
>

> Czy MSI U100-020PL ma większy ekran bo piszą 10" a Asus ponoć 8,9"?
>
> A w jednym sklepie gościu twierdził że ekrany są identyczne, chmmm???

Podobno SSD w Asusie mają jedną przewagę - szybszy start systemu. Potem już
same wady - działanie jest dużo wolniejsze od MSI, bo Asus używa tanich SSD
o kiepskich parametrach.

Raczej skłaniam się ku MSI. Waga 10% większa, wymiary też 10% większe. Cena
w obu przypadkach atrakcyjna.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/