Re: Co to jest AUX, + czym temp. procesora?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 17 Aug 2008 - 15:39:53 MET DST

Użytkownik "ChOpLaCz" <choplacz@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:g86iqg$s9h$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> 1. Co oznacza wskazanie AUX. W w speedfan mam tu (uwaga) 120'C !
> 2. Po drugie czym najlepiej sprawdzać temperature procka.
> 3. Czy jest jakiś "kompleksowy" program, który monitorowałby tylko
> i wyłącznie, ale dobrze, komplet temperatur - płyta, proc, grafika, hdd?

Zazwyczaj do plyty glownej dolaczaja jakis soft, ktory potrafi monitorowac
wszystkie parametry tej plyty. Moze napisz, jaka masz plyte glowna, to cos
sie wymysli.
Cos mi sie kojarzy, ze niektore plyty mialy dodatkowy termometr, ktory jest
wlasnie widziany jako AUX, a sluzy po to, zeby mozna go bylo polozyc np. w
okolicy dyskow twardych, grafiki lub gdzie sobie zechcesz.
Takie 2 kabelki zakonczone malenka splaszczona kuleczka (ps - o takim
termometrze mowil Mariusz :) )

Pozdrawiam
Michal