Re: VIEWSONIC VX2835WM -najlepszy ?

Autor: ZASK <ZASK_at_zask.pl>
Data: Sat 16 Aug 2008 - 19:53:30 MET DST

"Baber" <baber@nospam.pl> wrote in message
news:g873s8$2nr$1@inews.gazeta.pl...

> zgadzam się, gdyby jeszcze ten wjusonik miał rozdzielczość (jak ten 30"
> HP) to można by zrozumieć że do CAD to potrzebne, tymczasem to zwykłe
> 1920x1200 i do tego na TN o marnych kątach

Kąty olać - to nie jest do oglądania filmów pod katem 90 stopni :) Matryca
TN nienajlepsza, to wiemy - ale tania.

Rozdziałka mogłaby być lepsza, no cóż, ale 26, 27 i 28 cali taką mają.
Dopiero 30" mają 2560x1600.
( pomijam nowe wynalazki, jak Toshiby monitor za kilkadziesiąt tysiecy zł z
rozdziałką kilka tys. na kila tys. w 19 czy 20" ).