Re: Co to jest AUX, + czym temp. procesora?

Autor: ChOpLaCz <choplacz_at_gazeta.pl>
Data: Sat 16 Aug 2008 - 19:50:47 MET DST

> Ale ja najzupełniej poważnie piszę.

Nie no, spoko.
Wiem. Jednak sprawa mocno niewygodna.
Jednorazowo OK, ale sleczec z termometrem w rece przy
"normalnej" eksploatacji kompa - przegiecie.

----
> http://en.wikipedia.org/wiki/Advanced_Configuration_and_Power_Interface
Heh. No OK. Wiem co to ACPI.
Chodzi mi teraz jaki soft ma najlepsze / najobszerniejsze wykorzystanie
ACPI. Sofcikow mniejszych i wiekszych jest na kopy. Tyle ze ten
monitoruje grafike, tan proca, ten cos przeklamuje.
Pytam czy jest jaki "lider" :)
Co ciekawe, everest pokazuje mi tylko HDD a MB i CPU nie :(
----
> PS: Kaszanisz polskie literki
Sorrki.
Bede sie ograniczal ;)