Re: myszki logitecha mx620

Autor: grafi <grafi_at_poczta.one.pl>
Data: Sat 16 Aug 2008 - 12:04:06 MET DST

tu-i-tam pisze:
> Użytkownik "grafi" <grafi@poczta.one.pl> napisał w wiadomości

> Ogolnie mi sie mysz podoba ale fakt, ze ciezka jest (baterie). Zasieg
> swietny moim zdaniem. Teraz juz mi
> swieci, ze bateria slaba a odsunalem sie na 3 metry od odbiornika i dziala
> idealnie.
>
> Precyzja w sumie nie jest taka jakiej spodziewalem sie po myszy laserowej.
> Chociaz z drugiej strony moze
> to wina podkladki kolorowej za 2,50.

Właśnie ja testuje i tak:
waga większa od mx1000, ale to mi nie przeszkadza
rozmiar mniejszy, pewnie bardziej uniwersalny, ale ja przyzwyczaiłem sie
do mx1000
porównując prace na zwyklej podkładce widzę, ze mx1000 działała lepiej
środkowy przycisk twardy, ale w odróżnieniu do mx1000 precyzyjny, wiec plus

Wiec zostaje :)

P.S. Tanio sprzedam mx1000 :P

grafi