Re: Zestaw do projektowania i gier

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Aug 2008 - 13:40:24 MET DST

Leszek K. pisze:

> Problemy mogły być na starych płytach. Teraz nie sądzę.

Dmucham na zimne ;) Zawsze jakiś zleżały egzemplarz z hurtowni mogą
przysłać ;)

> Naprawdę masz zamiar używać crossfire? No chyba, że masz monitor 30" i
> chcesz pograć w crisis w natywnej i full detalach. Wtedy jak najbardziej -
> crossfire i 2xHD4870x2 ;)

Bez przesady, aż takim zapaleńcem nie jestem ;) Monitor jedzie 24", więc
nastawiam się na grę w średnich detalach i to mi wystarczy. A z tym
Crossfire to chodzi o to, że za rok, półtora dokupię może za jakieś psie
pieniądze drugiego Radka 4850 i troszkę przedłużę żywot zestawowi jeżeli
chodzi o gry. Ale jak mówię - nie są one priorytetem. Głównie to chcę
mieć porządny zestaw do pracy, ale skoro już wydaję kasę to chciałbym
niejako przy okazji mieć też coś na czym da się pobawić.

Dzięki za spostrzeżenia :)

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)